PRACUJ Z NAMI

Archiva jest firmą stale rozwijającą się, nieustannie poszukuje nowych wykwalifikownych i zmotywowanych pracowników charakteryzyjących się dużą elastycznością i mającą umiejętność pracy w zespole.

WYPEŁNIJ FORMULARZ PONIŻEJ

Kandydatury będą rozpatrywane z zachowaniem ścisłej poufności. Z kandydatami spełniającymi okreśone przez nas kryteria przeprowadzimy wstępną rozmowę -wywiad telefoniczny. Najlepszych Kandydtów zaprosimy na spotkanie bezpośrednie przeprowadzone przez Przełożonego Zespołu.

 

Wszystkie kandydatury będą zapisywane w bazie danych i oceniane przez okres jednego roku od dnia złożenia.

 

Pola z gwiazdką są obowiązkowe.

    Zgadzam się na wykorzystanie moich danych zgodnie z Polityką Prywatności.

    Posizioni aperte

    Operator wprowadzania danych

    Zadania

    Wprowadzanie danych klienta i danych księgowych z dokumentów źródłowych w terminie.
    Uzupełnianie, weryfikowanie poprawności oraz sortowanie informacji w celu przygotowania danych źródłowych do wprowadzenia komputerowego.
    Przegląd danych pod względem braków lub błędów, korekta wszelkich niezgodności i sprawdzenie danych wyjściowych.

    Opis pracy:

    Poszukujemy operatora wprowadzania danych do aktualizacji i przechowywania informacji w naszej, firmowej bazie danych i systemach komputerowych.

    Obowiązki operatora wprowadzania danych związane są z gromadzeniem i wprowadzaniem danych do baz danych oraz utrzymaniem dokładnych rejestrów cennych informacji o firmie.

    Nasz idealny kandydat powinien posiadać podstawowe umiejętności wprowadzania danych takie jak szybkie pisanie na klawiaturze z dbałością o szczegóły oraz znajomość arkuszy kalkulacyjnych i formularzy on-line.

    Będziesz pracował z zespołem i managerem do zarządzania danymi.

    Wcześniejsze, zdobyte doświadczenie jako operator wprowadzania danych lub na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

    Ostatecznie, Operator wprowadzania danych będzie odpowiedzialny za utrzymanie dokładnych, aktualnych i przydatnych informacji w naszych systemach.

    Obowiązki:

    • Wprowadzanie danych klienta i danych księgowych poprzez wprowadzenie informacji liczbowych i tekstowych z dokumentów źródłowych w wymaganym terminie
    • Uzupełnianie, weryfikowanie poprawności i sortowanie informacji w zależności od priorytetów, przygotowanie danych źródłowych do wprowadzenia komputerowego
    • Przegląd danych pod względem braków lub błędów, korekta wszelkich niezgodności jeśli to możliwe i sprawdzenie danych wyjściowych
    • Wyszukiwanie i uzupełnianie dalszych informacji dla niekompletnych dokumentów
    • Stosowanie technik programowania danych i procedur
    • Generowanie raportów, przechowywanie ukończonej pracy w wyznaczonym miejscu i tworzenie kopii zapasowej
    • Udzielanie odpowiedzi na zapytanie o informacje i dostęp do odpowiednich plików
    • Przestrzegania integralności danych i polityki bezpieczeństwa
    • Zapewnienie prawidłowego użytkowanie sprzętu biurowego i usunięcie wszelkich usterek

    Wymagania:

    • Udokumentowanie doświadczenia zawodowego na stanowisku Operator wprowadzania danych lub Pracownik biurowy
    • Znajomość MS Office i programów komputerowych
    • Obsługa urządzeń biurowych takich jak fax, skaner
    • Szybkie i dokładne pisanie na klawiaturze
    • Doskonała znajomość poprawnej pisowni, gramatyki i interpunkcji
    • Zwracanie uwagi na szczegóły
    • Dyskrecja
    • Umiejętności organizacyjne, ze zdolnością koncertowania się na przydzielonych zadaniach
    • Umiejętności komunikacyjne
    • Dyplom szkoły wyższej; odbyte szkolenia komputerowe lub uzyskane certyfikaty będą dodatkowym atutem

    Log In is required for submitting new question.