ROZWIĄZANIE OUTSOURCINGOWE, KTÓRE NIE WYMAGA OD KLIENTA INSTALACJI, ZAKUPU SPRZĘTU LUB LICENCJI OPROGRAMOWANIA, DLATEGO TEŻ NIE POCIĄGA ZA SOBĄ DODATKOWYCH KOSZTÓW ZWIĄZANYCH Z UTRZYMANIEM CZY AKTUALIZACJĄ.
WSPIERA PROCESY KORPORACYJNE POPRZEZ TWORZENIE SPERSONALIZOWANCYH PRZEPŁYWÓW I GWARANTUJE INTERAKTYWNOŚĆ MIĘDZY DOKUMENTAMI I ZAANGAŻOWANYMI PODMIOTAMI.
JEST SKONFIGUROWANY WEDŁUG POTRZEB KLIENTA I PRZEWIDZIANYCH FUNKCJI. W PÓŹNIEJSZYM CZASIE MOŻNA DOKONAĆ W NIM ZMIAN DZIĘKI MODUŁOWOŚCI USŁUGI.
Rozwiązaniu typu out-of-the-box, bez kosztów infrastruktury i administracji.
Pełnej integracji z głównymi aplikacjami ERP.
Narzędziom, które promują współpracę, przepływ pracy i dzielenie się informacjami.
Natychmiastowemu dostępowi do wszystkich usług oferowanych przez Archiva.
Zapewnieniu zgodności z przepisami, zarówno polskimi jak i międzynarodowymi.
Poprzez wykorzystanie jednej platformy, która gwarantuje uproszczenie procesów, skrócenie czasu wyszukiwania oraz możliwość konsultacji i zdalnego przetwarzania dokumentów.
Dzięki wyprofilowanemu dostępowi użytkownika z dedykowanym loginem i hasłem, z wykorzystaniem różnych poziomów autoryzacji i kontroli wykonanych prac poprzez możliwość śledzenia zdarzeń i działań.
Osiągane poprzez wyszukiwanie dokumentów przy użyciu spersonalizowanych wyszukiwarek do firm i dokumentów oraz poprzez tworzenie połączeń dynamicznych między dokumentami (automatycznych lub ręcznych).
Poprzez tworzenie przepływów w procesie opartym na logice klientów biznesowych, na przykład takich jak cykl zatwierdzania faktury, autoryzacja zleceń/spraw i zarządzanie całym procesem (zlecenia – płatności, umowy zamówień, dokumenty przewozowe, faktury, itp).
Osiągane poprzez szczegółowe sprawozdania dostępu, zapytań do dokumentów lub poprzez monitorowanie obciążenia systemu.
Osiągane poprzez integrację z systemami zarządzania klientów, tak aby można było pobierać dokumenty z systemu ERP. Pobieranie możliwe jest również przez certyfikowaną usługę Archiva do podglądu on-line.