ARCHIWIZACJA ELEKTRONICZNA

Proces archiwizacji cyfrowej Archiva oferuje sprawną organizację i identyfikację treści dokumentów oraz kontrolowanego dostępu do nich. Pakiet informacji, który następnie jest wysyłany do systemu repozytorium, jest przygotowywany na tym etapie, zgodnie z nowymi włoskimi wytycznymi technicznymi dotyczącymi przechowywania dokumentów elektronicznych.

Zalety

  • Uproszczenie procedur administracyjnych.
  • Udostępnianie dokumentów za pośrednictwem różnych platform dokumentów i systemów ERP.
  • Dostęp do dokumentów w każdej chwili, także za pomocą urządzeń mobilnych.
  • Lepsza kontrola nad dokumentami biznesowymi.
  • Redukcja kosztów zarządzania dokumentami zamówień i sprzedaży.

Etapy procesu

  • Odbiór obiegu dokumentów.
  • Zbiór dokumentów w formie papierowej w siedzibie klienta.
  • Ręczna / automatyczna standaryzacja otrzymanych dokumentów.
  • Indeksowanie dokumentów.
  • Stworzenie złożonego pakietu informacyjnego.
  • Składanie podpisu cyfrowego (prostego, zaawansowanego lub kwalifikowanego) na raporcie informacyjnym.
  • Przeniesienie złożonego pakietu informacyjnego do menedżera repozytorium.

Log In is required for submitting new question.