REDUKCJA KOSZTÓW
ZREDUKOWANIE KOSZTÓW DZIĘKI DRUKOWANIU DOKUMENTÓW, KTÓRE MUSZĄ ZOSTAĆ PRZEKAZANE LUB DOSTARCZONE.
PRZYŚPIESZENIE
SZYBSZA TRANSMISJA I PRZEKAZYWANIE DOKUMENTÓW, GWARANCJA DOSTAWY I PRZEGLĄDANIA DOKUMENTÓW NA EKRANIE.
ZWIĘKSZONA KONTROLA
SKRÓCENIE CZASU WYMAGANEGO DO SPRAWDZENIA WSZYSTKICH PRZESŁANYCH, DOSTARCZONYCH LUB OTRZYMANYCH DOKUMENTÓW.
Osiąga się to poprzez portal internetowy, który umożliwia automatyczną dystrybucję, dla zarejestrowanych użytkowników, wszystkich dokumentów przechowywanych elektronicznie, uwalniając klientów Archiva od jakiejkolwiek działalności po fakturowaniu.
Jest to możliwe dzięki aplikacji internetowej, która pozwala na autonomiczne zarządzanie kontami użytkowników i przeglądać prawa dzięki możliwości dostosowywania konfiguracji trybów dostawczych każdego klienta.
Osiąga się to poprzez portal internetowy, który śledzi wszystkie przeprowadzane działania, zaczynając od dostępu po odzyskiwanie i pobieranie publikowanych dokumentów.
Jest to możliwe dzięki specjalnej sesji na portalu internetowym, który umożliwia niektórym użytkownikom ładować części dokumentów poszczególnych klas, wcześniej wyselekcjonowanych przez klientów Archiva.
Jest to możliwe dzięki automatycznym połączeniom pomiędzy dokumentami, które umożliwiają uprawnionym użytkownikom portalu do wglądu we wszystkie dokumenty, które składają się na relacje biznesową z klientem Archiva.
Osiąga się to poprzez portal internetowy, który oferuje możliwość otrzymania automatycznych powiadomień wszystkich nowych dokumentów przesłanych, pobranych, przeglądanych lub otrzymywanych w czasie rzeczywistym.
Log In is required for submitting new question.