PROCES AUTOMATYZACJI

Proces automatyzacji oferowany przez Archiva upraszcza działanie niektórych obszarów biznesowych, zwiększenie efektywności procesu i ograniczenia działalności o niskiej wartości dodanej.
Eliminuje to potrzebę korzystania z operacji manualnych oraz konieczność posiadania archiwum papierowego, a tym samym zmniejsza koszta i zwiększa kontrolę nad całym procesem.

Zalety

  • Ograniczenie działalności o niskiej wartości dodanej.
  • Zwiększenie kontroli nad procesem.
  • Automatyzacja powtarzalnych czynności.
  • Automatyczne regulatory do obsługi części krytycznych.
  • Przesunięcie akcentu z działań manualnych czynności kontrolnych.

Etapy Procesu

  • Odbiór dokumentów (poczta tradycyjna, certyfikowana poczta e-mail, e-mail, EDI, przepływ danych PDF oraz dedykowany portal internetowy dla dystrybucji dokumentów).
  • Wydobywanie i przetwarzanie informacji.
  • Ustawienie spersonalizowanej kontroli.
  • Integracja z systemem ERP.
  • Publikacja w systemie zarządzania dokumentami.
  • Kontrole zgodności.
  • Przekazywanie danych do systemu repozytorium.

Log In is required for submitting new question.