REDUKCJA KOSZTÓW
REDUKCJA KOSZTÓW POPRZEZ WYELIMINOWANIE DRUKOWANIA DOKUMENTÓW DO PODPISANIA I CYFRYZACJĘ CAŁEGO PROCESU OD WYTWARZANIA DO PODPISANIA DOKUMENTU.
PRZYŚPIESZENIE
PRZYŚPIESZENIE UDOSTĘPNIENIA PODPISANYCH DOKUMENTÓW PRZEZ NATYCHMIASTOWE ZMAGAZYNOWANIE ICH ZARAZ PO PODPISANIU.
SYNCHRONIZACJA Z SYSTEMAMI ERP
AUTOMATYCZNA AKTUALIZACJA FIRMOWYCH DANYCH ERP, PRZECHWYTUJĄC WSZELKIE INFORMACJE DODAWANE LUB AKTUALIZOWANE W PODPISANYM DOKUMENCIE I UDOSTĘPNIENIE ICH PRZEZ USYSTEMATYZOWANE PRZEPŁYWY DANYCH.
Osiąga się to poprzez zarządzanie cyfrową dokumentacją.
Jest to możliwe dzięki mobilnemu urządzeniu, które automatyzuje proces dostarczania, podpisywania i archiwizacji dokumentów.
Osiąga się to za pomocą aplikacji internetowej, która automatycznie godzi dokumenty cyfrowe klientów podpisane na urządzeniach mobilnych z danymi zgromadzonymi w systemach Archiva.
Osiąga się to poprzez proces, który zarządza wiadomościami między centralą a grupami podmiotów, sprawdzając czy wiadomość została przeczytana.
Osiąga się to poprzez proces, który tylko przetwarza dokumenty PDF prekompilowane przez centralę, więc operator musi jedynie złożyć podpis.
Jest to możliwe dzięki aplikacji internetowej do wypełniania formularzy do podpisania, dając tym samym operatorowi możliwość aktualizacji informacji dodając notatki lub zmiany innych informacji.
Osiąga się to poprzez urządzenie, które pozwala na akwizycję danych biometrycznych niezbędnych do uzyskania podpisu elektronicznego z właściwościami wymaganymi przez zaawansowany proces podpisów elektronicznych.
Osiąga się to za pomocą aplikacji internetowej w celu zapoznania się z dokumentami po zakończeniu procesu podpisywania.
Osiąga się to za pomocą aplikacji internetowej, która sprawdza tożsamość osoby podpisującej i jego / jej zaawansowanego podpisu elektronicznego poprzez sprawdzenie kodu identyfikacji podatkowej.
Osiąga się to poprzez proces, który nabywa dokument tożsamości osoby podpisującej łącząc go bezpośrednio do dokumentu, który ma być podpisany.
Osiąga się to poprzez proces, który do podpisanych cyfrowo dokumentów pozwala dodawać notatki oraz na wyświetlenie dokumentu podczas konsultacji.
Osiąga się to poprzez możliwość wyboru najbardziej odpowiedniego sposobu podpisywania, w odniesieniu do działalności klienta; dostępne procesy podpisywania to m. in.: podpis biometryczny (najwyższa niezawodność) i podpis grafometryczny (średnia niezawodność).
Log In is required for submitting new question.